Recent Posts

    משה חוגג : נאום כהן מאמין שמשהו גדול יקרה עם בית ר

    בן ח'ליפה, הבעלים פרסם פוסט נוקב והודה כי האדומים פעלו לטרפד את המהלך, כפי שנחשף אתמול בספורט1. בשבוע שעבר נפגש בעלי בית''ר ירושלים משה חוגג עם שייח' משה חוגג אובחן כחולה בקורונה הבעלים של בית"ר ירושלים, שנמצא בבידוד מיום שלישי, נדבק בנגיף. הוא מודה בפעם הראשונה שהיו סימני אזהרה בעסקה עם בן ח'ליפה, ורומז על המשך דרכו במועדון הירושלמי. "הייתה לי תקווה שנעשה משהו היסטורי":

    חמד בן ח'ליפה, מבהיר משה חוגג, בעלי בית"ר ירושלים, כי העסקה עדיין עשויה לצאת לפועל ורק נדחתה זמנית. רעי×
    רעי×"ת א×"מ×" ×'×'ית ר ירושלים חו×'×' ×"פקי×" את זכויות ×"× ×™×"ול ×'×™×"×™ נאמן from www.israelhayom.co.il
    2016 הייתה השנה העסקית הקשה ביותר של משה חוגג. זאת בעיה שגיא אתה מפרש כדורגל אתה צריך להכיר את השחקנים שלי | שגיא כהן בתגובה: נפלתי קורבן לעוקץ "חצי מתוחכם" משה חוגג מדבר הערב (חמישי) עם כאן חדשות, מתייחס לתביעות הרבות שהוגשו נגדו ולמצב עסקיו. בעיתון פרסמו כתבה נרחבת על איש העסקים ובעלי בית"ר ירושלים, תחת הכותרת "מופע האשליות של משה חוגג", בה טענות רבות כנגדו. משה חוגג הודיע כי קיבל אור ירוק מהרשות לניירות ערך להכניס פעילות של מסחר במטבעות קריפוגרפיים לפעילות קמן קפיטל, השלד הבורסאי עליו השתלט לפני. "אני מקווה לסגור עניינים, שום דבר לא סגור עד שזה לא סגור. לא אעזוב, לא תכננתי לעזוב ואני לא רוצה לעזוב.

    בעיתון פרסמו כתבה נרחבת על איש העסקים ובעלי בית"ר ירושלים, תחת הכותרת "מופע האשליות של משה חוגג", בה טענות רבות כנגדו.

    כל אלה שמתראיינים אומרים שזה בסדר, הם צבועים לדעתי". משה חוגג על האמרה של חבר הכנסת: רגע לפני ראש השנה ולמרות ניסיונות גישור והסכמים, הבעלים של בית"ר ירושלים ממשיך במלחמה באוהדים. יממה לאחר חתימת ההסכם ההיסטורי, בעלי בית"ר ירושלים, משה חוגג, פירסם פוסט בחשבון האינסטגרם שלו ובו הוא תוקף את ארגון האוהדים 'לה פמיליה' משה חוגג על רקע דגל לה פמיליה (רדאד ג'בארה) משה חוגג הגיש הבוקר (רביעי) תלונה במשטרה כנגד אוהדי בית"ר ירושלים מארגון לה פמיליה, כאשר הבעלים מעלה הילוך במלחמה מול ארגון האוהדים. חוגג התאים לבית"ר כי זהו מועדון עם פיצול אישיות. ההסכם עם דובאי, התביעות נגדו והעתיד בבית"ר: הוא מודה בפעם הראשונה שהיו סימני אזהרה בעסקה עם בן ח'ליפה, ורומז על המשך דרכו במועדון הירושלמי. "מי שרוצה להיות בבית"ר צריך למות כדי להיות פה" יונתן זינדל, פלאש 90 הבעלים של ביתר ירושלים הודיע כי המשחק מול ברצלונה יתבטל בעקבות לחצים רבים שהופעלו עליו שהמשחק לא יתקיים בעיר הבירה של מדינת ישראל. 2016 הייתה השנה העסקית הקשה ביותר של משה חוגג. "הצוות המקצועי סיים את דרכו, אבל האחריות היא קודם כל עליכם". לכן הוא עוזב את בית"ר ירושלים.

    "אני מקווה לסגור עניינים, שום דבר לא סגור עד שזה לא סגור. "מתחרט שנכנסתי לכדורגל, שוקל את המשך דרכי בבית"ר ירושלים" מעניין אם מישהו מנהל אקסל מסודר של כל הפעמים שבהן משה חוגג, הבעלים של בית"ר ירושלים, הודיע שימכור את המועדון ו/או יחתוך הביתה בגלל הכסאח עם לה פמיליה. ההסכם עם דובאי, התביעות נגדו והעתיד בבית"ר: הארגון יחרים את המשחק נגד הפועל באר שבע.

    משה חוגג, אלי אוחנה, מוני ברוש | בית"ר ירושלים, רשמי. 2020 21 חו×'×' ללא מעצורים מש×
    2020 21 חו×'×' ללא מעצורים מש×" חו×'×' ×'אולפן ×"ליל×" Youtube from i.ytimg.com
    ×'לו×'ס / משה חוגג והשייח חאמד בן ח'ליפה במעמד החתימה (האתר הרשמי של בית"ר ירושלים) ברור שיש פה עניין, זה תדמיתית טוב לשניהם שזה 50%. משה חוגג מוותר על קמן קפיטל בעקבות בקשת רשות ניירות ערך, התברר כי חברת 'אלגוז', שאמורה הייתה לשמש כתשתית הטכנולוגית והביצועית של חוגג לפעילות במטבעות דיגיטליים ב'קמן קפיטל' משה חוגג הודיע כי קיבל אור ירוק מהרשות לניירות ערך להכניס פעילות של מסחר במטבעות קריפוגרפיים לפעילות קמן קפיטל, השלד הבורסאי עליו השתלט לפני. יחד עם זאת, חשוב להבין למה אני פה. רגע לפני ראש השנה ולמרות ניסיונות גישור והסכמים, הבעלים של בית"ר ירושלים ממשיך במלחמה באוהדים. אשתי ממש עומדת על זה שלא אמשיך במועדון. 2016 הייתה השנה העסקית הקשה ביותר של משה חוגג. "אם אתם אוהדי לה פמיליה, אעזוב"

    משה חוגג הפקיד את זכויות ניהול המועדון בידי עורך הדין יצחק יונגר, בתור נאמן.

    "רוצה שיהיה ברור, אין ולא תהיה אף מלחמה עם אוהדי בית. Bilgory (@prime_bilgory) has created a short video on tiktok with music original sound. חוגג התאים לבית"ר כי זהו מועדון עם פיצול אישיות. משה חוגג התאים לבית"ר ירושלים. "מתחרט שנכנסתי לכדורגל, שוקל את המשך דרכי בבית"ר ירושלים" "אני מקווה לסגור עניינים, שום דבר לא סגור עד שזה לא סגור. חוגג היה שחקן בקבוצת הנערים של המועדון וכיום לא רק שהוא ספונסר ואוהד, הוא גם משתדל. משה חוגג מדבר הערב (חמישי) עם כאן חדשות, מתייחס לתביעות הרבות שהוגשו נגדו ולמצב עסקיו. מעניין אם מישהו מנהל אקסל מסודר של כל הפעמים שבהן משה חוגג, הבעלים של בית"ר ירושלים, הודיע שימכור את המועדון ו/או יחתוך הביתה בגלל הכסאח עם לה פמיליה. לכן הוא עוזב את בית"ר ירושלים. נפלתי קורבן לעוקץ "חצי מתוחכם" הוא חש בטוב ואינו סובל מתסמיני המחלה. הוא מודה בפעם הראשונה שהיו סימני אזהרה בעסקה עם בן ח'ליפה, ורומז על המשך דרכו במועדון הירושלמי.

    עוז מועלם ) חוגג העלה הערב (שישי) פוסט לרשתות החברתיות בו הסביר את המצב, וגם לא שכח לעקוץ את המבקרים: הגיש תביעה נוספת נגד אוהד. משה חוגג מדבר הערב (חמישי) עם כאן חדשות, מתייחס לתביעות הרבות שהוגשו נגדו ולמצב עסקיו. משה חוגג ישב בביתו על ספה שחורה, לבוש בגדים שחורים, בחדר גדול שרובו שחור, למעט הבורדו העמוק של משטח שולחן הסנוקר והחולצה הכחולה־אדומה של לאו מסי, הנתונה במסגרת זהב, והבהיר שלא דובים ולא יער. משה חוגג מוותר על קמן קפיטל בעקבות בקשת רשות ניירות ערך, התברר כי חברת 'אלגוז', שאמורה הייתה לשמש כתשתית הטכנולוגית והביצועית של חוגג לפעילות במטבעות דיגיטליים ב'קמן קפיטל'

    משה חוגג והשייח חאמד בן ח'ליפה במעמד החתימה (האתר הרשמי של בית"ר ירושלים) ברור שיש פה עניין, זה תדמיתית טוב לשניהם שזה 50%. מש×
    מש×" חו×'×' אחראי לכישלון של ×'ית ר ירושלים from images.one.co.il
    השופטים הם כתבים ועורכים שמכורים לרייטינג" משה חוגג | מייסד מובלי. 2016 הייתה השנה העסקית הקשה ביותר של משה חוגג. אחרי שרכש את בית"ר ירושלים עם תוכניות גדולות, חוגג הגיע למבוי סתום. משה חוגג מסר כי "אנחנו באים חדורי מטרה לייצר ערך גדול לבעלי המניות של קמן קפיטל תוך שימוש בניסיון הרב שלנו בתעשייה, אין לי ספק שבעשר שנים הקרובות המטבע הדיגיטלי והשימוש בבלוקצ'ין יהפוך להיות. בפוסט שכתב בפייסבוק חוגג, הוא הסביר: אחד מבעלי הפועל ת"א ניסה לחטוף את העסקה". בעיתון פרסמו כתבה נרחבת על איש העסקים ובעלי בית"ר ירושלים, תחת הכותרת "מופע האשליות של משה חוגג", בה טענות רבות כנגדו.

    משה חוגג הוא איש עסקים ישראלי.

    משה חוגג מסר כי "אנחנו באים חדורי מטרה לייצר ערך גדול לבעלי המניות של קמן קפיטל תוך שימוש בניסיון הרב שלנו בתעשייה, אין לי ספק שבעשר שנים הקרובות המטבע הדיגיטלי והשימוש בבלוקצ'ין יהפוך להיות. משה חוגג , איציק ניסנוב | מאור אלקסלסי / ספורט1 לאחר מכירת 50 אחוז מבית"ר לשייח' שתי האישיויות של המועדון מיוצגות על ידי "לה פמיליה" בתום פגישה בין הבעלים משה חוגג לראשי ארגון האוהדים, 'לה פמיליה', הודיע הבעלים כי הוא שוקל את עתידו. עוז מועלם ) חוגג העלה הערב (שישי) פוסט לרשתות החברתיות בו הסביר את המצב, וגם לא שכח לעקוץ את המבקרים: הבעלים של בית"ר ירושלים, משה חוגג, התייחס הערב (רביעי) למערכת היחסים בינו לבין האוהדים בפוסט בעמוד הפייסבוק שלו. חאמד בן חליפה, שמשתייך לבית המלוכה של איחוד האמירויות.בתיווך כמה גורמים חיצוניים הומלץ לבן חליפה לקחת חלק בבעלות על המועדון מבירת ישראל. ברכישת מטבעות דיגיטליים יזם הבלוקצ'יין ובעלי מועדון הכדורגל. שבוע לאחר שדווח על התרסקותה של העסקה עם השייח' בשבוע שעבר נפגש בעלי בית''ר ירושלים משה חוגג עם שייח' משה חוגג, אלי אוחנה, מוני ברוש | בית"ר ירושלים, רשמי. משה חוגג והשייח חאמד בן ח'ליפה במעמד החתימה (האתר הרשמי של בית"ר ירושלים) ברור שיש פה עניין, זה תדמיתית טוב לשניהם שזה 50%. Bilgory (@prime_bilgory) has created a short video on tiktok with music original sound.

    משה חוגג : נאום ×›×"ן מאמין שמש×"ו ×'×"ול יקר×" עם ×'ית ר. בשבוע שעבר נפגש בעלי בית''ר ירושלים משה חוגג עם שייח' תובע אוהד נוסף על 2 מיליון שקל. לפי התביעה, "ברור שתכנן מלכתחילה לגנוב את כספי ההשקעה" האם משה חוגג מטריל בכוונה? תקבע תג מחיר, כדי שאפשר יהיה להתחיל בתהליך ההבראה מלחמה באלימות ובגזענות זה טוב וחשוב אבל לבטח לא העיקר, ונראה שמשה חוגג לא מבין שבלי קבוצה תחרותית שמתמודדת על תארים, אין לו מה לחפש בבית וגן

    Belum ada Komentar untuk "משה חוגג : נאום כהן מאמין שמשהו גדול יקרה עם בית ר"

    Posting Komentar

    Iklan Atas Artikel

    Iklan Tengah Artikel 1

    Iklan Tengah Artikel 2

    Iklan Bawah Artikel

    close